fredag 24 december 2010

Lucka nr 23

Hej hopp! Nu är det bara en dag kvar till julafton!!! Ska bli härligt fast jag tycker det är ju tiden vi har före jul som är den bästa inte den efter. Vi ska fira julen här hemma i morgon och om inte jag har räknat fel så blir vi 18 pers här hemma!! Med barn och vuxna =)

Här är torsdagens julkort som jag har hjort lika ett kort Sylvia hade och visade i fjol. Jag tror hon fått inspiration av Reprint men jag är inte helt 100 på det. Jag tyckte det var så himla fint så jag kände att i år  ville jag prova göra det med.


Titta bara på bilderna, vist ser det härligt ut?


Den här fina textstämpeln är från Reprint är stämplad mitt i ett tjockt lager ultra thick embossing enamel som jag först värmt fast med min embossing fön och sedan stämplat med silver färg in medans det är varm. Då blir det fördjupningar i lacken som ser så här fint ut.


Dom här stora fina hjärta bradsen blir  så fina tillsammans och järneks bladen är ut stansade med en qk dies.

1 kommentar:

Sylvia sa...

Åhh! Tack för all inspiration, Sandra! Dina släktingar och vänner måste vara överlyckliga att få så fina julkort i lådan!
Nu har jag tid att pyssla jag med, så jag gör lite julkort i förväg till nästa jul nu, för jag hann aldrig med det i år, och det gör ont, nästan... :)
Ja, det här kortet hade jag fått lära mig på en kurs med Åse på Reprint, förra året, och jag kan bara hålla med dig! Det ÄR läckert! :) Kraaam till dig!