torsdag 23 december 2010

Lucka nr 22

Hej på dig i dag har jag lyckats i vart fall....Skulle till Bollnäs och handla i dag. mat och lite sista minuten julklappar mm och när jag lastat upp alla  varor inne på Willys rullband så upptäcker jag att jag glömt pengarna hemma!!! Jag vart så arg!!! Hur kan man glömma pengar när man ska handla? Fy vilken dag det vart =( och om två dagar är det jul!


Här är dagens julkort i alla fall =) Som är på en fin Tilda som sitter på ett paket som jag har hjort själv med ett papper och limmat fas lite grovt snöre. Testade här med ett långsmalt kort. Det kan vara bra om man vill ge bort pengar tex i ett sådant långt och högt kort.



Här ser du att jag har jobbat med lager på lager med olika papper och wellpapp. Och uppe i vänster hörn satte jag fast en snöflinga. Och i höger hörn sitter mina fina Nellie Snellen julblommor.


Ner till har jag limmat fast en rosett på paketet för det kändes som att det saknades något annars.... 


Det var dagens kort det =) Hoppas du tittar in i morgon för då visar jag lucka nr 23 =)

Inga kommentarer: