onsdag 1 december 2010

Julgumma med paket



Hej! så var det tisdag då... jag han en sväng till Bollnäs på förmiddagen innan jobbet i dag och lyckades hitta ett par slalompjäxor åt Thindra och ett par nya slalom skidor till mig =) Nu ska det bli åka av! Annars så har kvällen känts jobbig och tiden har stått stilla mellan rasterna. Men det är bara två dagar kvar till helg nu så det är bara att härda ut!

Dagens kort är på en liten tomtegumma som håller i ett paket. Detta är en stämpel jag köpt på pandurohobby för inte så länge sedan. Lyckades köpa den på REA! Och det tycker ju jag om =)  Valde att inte dekorera det så mycket för det är ju både paket och gran med ändå. Hjärtana i granen har jag målat med rött glitterlim.


Så var det med tisdagens kort! Är så trött nu så jag orkar inte skriva något mer en tack för att du tittar och skriv gärna en kommentar kram Sandra!

Inga kommentarer: