tisdag 28 september 2010

Min första scrapträff!

Den allra första träffen hos Sylvia var Lördag den 4 April 2009 för ca ett och ett halvt år sedan =)  då jorde jag min andra layout någonsin. Den första på Thindra min lilla dotter som nu är fyra år. Det är så kul nu när man tänker tillbaks på den där första träffen hos Sylvia. Då man skämdes för hur lite grejer och papper man hade med sig. Medans man nu skäms man för hur mycket man släpar med sig ;) Och intrycket av denna otroliga skparglädje som denna grupp  glada tjejer utstrålade! Det var så härligt! och är fortfarande. Men egentligen är jag en ensam scrappare för jag vill pilla länge med en LO men älskar ändå att åka på dessa träffar för jag tycker ju om att både prata och pyssla! Här är min andra LO någonsin =)

Har bara använt vanligt rosa papper som bas och sedan stansat ut texten med Provo Crafts alfabete You´re not the boss of me. Stansat ut några hjärtan också plus två  vitablommor och  en stor rosa blomma från Panduro med en brads i mitten. Limmade även fast en crem färgad spets som jag tror jag fått av min farmor. Den lilla filtborden i höger hörn är köpt hos Sylvia plus det fina svirvelpapperet  som jag inte kommer i håg vad det heter =)


Så här vart resultatet av den första LO på min första träff hos Sylvia. Tack snälla Sylvia för att jag fått komma på alla dina underbart trevliga träffar och tack alla ni andra goda glada tjejer som varit med under den gångna tiden  =) Dom gånger jag inte kunnat gå har jag varit så ledsen. Men så är det nog för oss alla =) Hoppas vi ses på nästa träff? Många kramar från mig till er!

Snälla skriv något om du är in och tittar så jag vet att du är där =)

2 kommentarer:

Sylvia sa...

Hej Gumman!
Och Tack själv för att du har kommit! Det har betytt såå mycket för mig! Jag har fått ett helt gäng nya vänner tack vare scrap-träffarna, det är verkligen jätteroligt! Jag läser i din blogg och myser, Sandra, Det är så trevligt här. :) Kraam och vi ses snart igen.

pysselsandra sa...

Å tack snälla gulliga Sylvia!
Jag blir så glad när jag läser vad du skriver =) En ny väld öppnades för mig när jag började scrappa. När jag gör det så är jag helt avstressad. Annars tror jag att jag stressar jämt! Tack vare er alla goa vänner har jag hittat ett andrahem. Vi ses på nästa träff, många kramar från mig till dig!