måndag 27 januari 2020

Uptown girls - Stampingbella

Hej och trevlig måndag på er :)

I dag vill jag visa ett kort jag gjort till en av mina finaste vänner och som jag brukar drika lite vin med i bland ;) Tyckte den här stämpeln Uptown girls från Stampingbella passade så bra in på mig och Mimmi därför. Jag har färglagt motivet med mina Distress inks pennor och lagt lite glitterpenna över i olika nyanser. Den blå ramen är stansad med två olika Crealies dies XXL. Sedan har jag stansat ut två vimplar i spillpapper och en liten pratbubbla med ett hjärta på och deckorerat med 3 st halvpärlor som jag köper från Py hobby.


Insidan av kortet fick se ut så här där jag stämplat två olika texter som är från Slöjddetaljer.


Tusen tack för titten och på återseende kramar från Sandra :)

Inga kommentarer: