tisdag 28 januari 2020

Grattiskort med Kenny K stämpel

Visar ett nytt kort som jag fick beställning på av en kolega. Baskortet är ett naturfärgat kort med kuvert 13,5×13,5cm från Docrafts - Papermainia som fins att köpa från Py hobby eller scrappbruket tex. Stämpeln jag använt är en spelande Kenny K kille och efter som jag vet att Jonas har en vit hund så stämplade jag en Tim Holtz vovve stämpel och dom båda har jag färglagt med mina Distress inks pennor. Grattis texten är en dies från Roxastamps och Öl stämplarna vet jag inte märket på tyvärr.


Insidan av kortet fick se ut så här där jag stansat ut ett pengaband med hjälp av en Martha Stewart punch. Grattis texten är en stämpel i från Malinsstämplar.


Det var allt för mig den här gången. Tack för besöket och på återseende =)

Inga kommentarer: