onsdag 13 november 2019

Grattis kort med My FavoriteThings Adorable Elephants

Hej i dag visar jag ett födelsedagskort som jag gav till min kära make när han fylde år i oktober. Lite sent att visa det nu men bättre sent en aldrig.

Jag har använt My Favorite Things - Adorable Elephants-Clear Stamps som jag färglagt med mina Distress inks pennor. Sedan stansade jag ut den vita bakgrunden med hjälp av en Lawn fawn dies-Stitched Cloud Backdrop Portrait som är så fin. Sedan den vågiga ljusblå bakgrunden är en dies från CC Designs - Scalloped Rectangles. Cirkel disen med texten Grattis på födelsedagen är köpt från Gummiapan. Hjärta balongen har jag köpt på scrapploppis och den svarta tråden är flosstråd.


Insidan av kortet fick se ut så här där jag också använt samma dies från CC designs. Det lilla hjärtat och grattis texten är dies från Gummiapan och pappa text är en dies som jag inte mins vart jag köpt. 


Det var allt för mig i dag, tusen tack för titten och på återseende :)

Inga kommentarer: