måndag 11 november 2019

Grattis kort i bingostil

Hej i dag vill jag visa ett kort jag skapat i Bingotema. Den fina hurrastämpeln som är som en bingobricka är en Reprintstämpel som jag stämplat med Distress ink dyna. Pappret kommer i från Panduro och den stora fina grattis diesen kommer i från Gummiapan. Det fina ovala ramen är en Spellbinders dies och som dekoration jag jag stansat ut en magnolia swirvel, några hjärtan, ett bomullsband, några blommor och utstansade bokstäver och siffror.


Insidan av kortet fick se ut så här där jag använt en textstämpel som jag köpt från Malins stämplar och hjärtat är en dies från Gummiapan. Den fina vågiga ramen är en xxl dies från Crealies. 


På återseende, kramar i från mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefint kort, härliga färger :) Bingobrickan från Inkido.