söndag 10 november 2019

Skjortakort på farsdag

Idag är det farsdag och det har vi firat med ett kort och lite presenter här hemma. Jag har använt en dies i från By Lene - Shirt cutting & embossing och valde att stansa ut slipsen till det här kortet. Sedan stämplase jag en textstämpel som jag köpt av Malins stämplar där der står Till världens bästa pappa. Sedan stansade jag ut några vimplar i olika storlekar med dies som jag tror jag köpt från Gummiapan och papprena jag använt är ett block som jag köpt på Panduro hobby. Grattis texten är en dies från Gummiapan som jag stansade ut i turkost glitterpapper. Stjärnorna är också en dies i från Gummiapan.


Insidan av kortet fick se ut så här med ett band att fästa en Triss lott i. Och även här har jag stämplat med en stämpel som jag köpt av Malins stämplar.


Gjorde även ett kort till min pappa och på det valde jag att sätta en fluga i stället för en slipps men annars ser korten lika ut.


Pappa fick två trisslotter och en lite present av oss redan i går kväll.


Det var allt från mig den här gången. Nu får ni fortsätta fira alla fina pappor där ute trevlig så ses vi en annan gång.

Inga kommentarer: