lördag 20 oktober 2018

Födelsedagskort med stjärnor.

Hej i dag är det min man Tobias födelsedag och det firar vi såklart! Pysslade ihop det här kortet till hans ära på 47 årsdagen.

Jag har använt en stjärn dies på längden av kortet som jag köpt på Wish och fick även i inspiration där till det här kortet. Valde sedan att stanna ut ett stjärnfall i naturfärgat papper och den diesen har jag köpt på Gummiapan. Sedan använde jag en långsamt vimpel för och i den satte jag Grattis texten som är en dies från Nellies Choice Shape Dies. Använde sedan några bokstäver som jag köpt på Dollar store och stansade sedan ut 47 år i svart papper. Jag distressade kanten med blå dyna så kanten fick lite liv.



           Insidan av kortet fick se ut så här.



Min dotter Thindra ville också göra ett kort till sin pappa så här vart det.


Och insidan såg ut så här =)


Här är en liten bild från morgonen när vi sjöng och grattade Tobbe med paket och kort. Självklart är även vår hund Doris med och firar husse;)


Det var allt för mig i den här gången nu ska vi kalasa vidare 😉

Inga kommentarer: