onsdag 13 december 2017

KennyK sexy elf

Hej nu är det full fart nere i pysselrumet och jag satt till kl 24.00 i går natt & pyslade julkort. Visar nu ett av dom korten som är stämplat med en KennyK stämpel dom heter sexy elf. Jag färglägger mina bilder med Distress Markers pennor och vattenpensel. Papprena kommer i från ett block från Panduro som heter Acid & Lignin free som jag fyndade nu på rea men tycker om alla papper i det blocket!! Snöflingan är utstansade med hjälp av Martha Stewart punchar och ovalen och god jul diesen kommer i från Gummiapan.


Indidan av kortet fick se ut så här där jag kunde använda spillpapperet till kanterna. Tipps från goa fina Mormormargateta som jag liftat detta i från.


Så här ser blocket ut som jag köpte på Panduro för endast 50kr det kalla jag ett fynd!


Så det var allt för den här gången. Hoppas du kikar in snart igen kram Sandra!

Inga kommentarer: