måndag 20 november 2017

Grattulationskort med lastbil.

Hej i dag visar jag ett grattulationskort jag gav till min mann Tobias när han fylde år den 20/10-17. Har bara glömt bort att blogga detta kort sedan han fick det. Till det här kortet  har jag använt mig utav papper från Panduro ett block som jag inte mins namnet på. Diesen med lastbilen är en Amy design- truck och  vimplar och grattis texten är dies från Gummiapan. Trädet har jag köpt från Wish som jag deckorerat med lite blå och diamond Stickles så det ser ut som att det ligger snö på grenarna.


Insidan av kortet fick se ut så här med en vacker ram från gummiapan och resten av diesen är köpta från Wish.


Så det var vad jag hade att visa för den här gången. Lämna gärna ett spår om du är in så jag vet att du har hälsat på. Kramar från Sandra!

Inga kommentarer: