tisdag 4 oktober 2016

Inflyttningskort

Hej!

Idag bloggar jag ett inflyttnigskort som jag gav till min kära vän Maria nu när hon flyttade in i sitt nya hus. Jag vet att hon lika som jag älskar att bada så den här stämpeln med badkaret från Vilda stamps passade perfekt! Sedan har jag stansat ut Grattis med Gummiapans underbara die och Huset är ett alfabet som heter Holiday. Dekorerade sedan med lite blommor och blad och ett litet rosa hjärtat med flosstråd knyten om sig.


Insidan av kortet fick se ut så här.


Och så här såg presenten ut som jag gav bort.


Stor kram från mig till dig Mimmi! 
Lycka till med nya huset!


Det var allt från mig för den här gången många kramar från Sandra!


1 kommentar:

Camilla sa...

Jätte läckert kort, och med en jättefin insida du gjort till din vän! Älskar också den stämpeln:)
Gillar alla dina dies du använt! Toppenfint! Gissar att hon blev superglad för det:)
Kram och må så gott!