onsdag 14 maj 2014

Grattis Jennifer!

Så var det onsdag och jag har massor med kort att visa er som jag inte har hunnit blogga. Det här var det ett bra tag sedan jag gjorde till min älskad systerdotter Jennifer då hon fyllde tonåring 25 februari......

Hon har för länge sedan passerat den rosa perioden i sitt liv så därför vart det turkost till henne. Har färglagt en Kenny K flicka med mina Distress Markers pennor och sedan dekorerat med lite av varje. Både utstansat och köpt.


Insidan av kortet fick se ut så här.


Så det var vad jag hade att visa för den här gången. Nu ska jag försöka ta mig ner till mitt scrapprum innan jag ska iväg på min boxträning i kväll =)  Ha en bra dag, kramar från Sandra!

1 kommentar:

Åsa/asamia sa...

Helt underbart fint, så snyggt med turkost och fina detaljer.