torsdag 5 september 2013

Bröllop

Hej och välkommen in på min blogg!
 
Har haft lite fullt upp dom senaste dagarna så det har inte funnits tid med bloggen =(
 
Nu tänker jag visa er ett kort jag gjort på beställning. Det är ett bröllopskort där jag har använt en  Phunny Face stämpel och sedan färglagt motivet med Distress markers pennor och sedan klippt ut motivet efter konturerna. Som dekoration har jag använt mig av lite olika ut stansade dekorationer och stansat ut bokstäver med hjälp av min QK tång.
 
 
Insidan stämplade jag med ett fint kärleksrecept på vänster sida och sansade ut en fin ram och satte på höger sida.

 
Det var vad jag hade att visa er för den här gången =) Ha det så bra och lämna gärna ett spår när du är in och tittar för det gör mig så glad!!!
 
Många kramar från Sandra!!

3 kommentarer:

Margareta sa...

Ett jättevackert bröllopskort du har gjort! Gillar hur du har placerat "monogramet" och dekorationerna och hur du hållit färgskalan så sober! Superfint!!

Åh så kul det ska bli med mässan - längtar redan!! Vi ses då!!
Kram!!

bili sa...

Vackert kort i fina färger. Fin insida. Ha deet bra. kram bibbi

Åsa/asamia sa...

Å vilket fint och romantiskt kort!
Snart ses vi på mässan, ska bli så kul!