torsdag 6 december 2012

Paket

Hej och trevlig torsdag! Äntligen är det torsdag och jag jobbar sista kvällen så får jag helg. det firar jag med ett härligt bad i natt när jag kommer hem och det ser jag redan fram emot ;)
Nu ska jag visa lucka nr 6 som är ett kort med Tilda som håller i ett paket. Har använt papper från Panduro och lika så den fina spetsen är köpt där. Ram disen är en Spellbinder dies som jag stansat i brunt papper och sedan strukit lite gulfärg runt kanten. Sedan har jag dekorerat med en liten mini tags, grenar stansade med Magnolia die och små halvhjärtan i hörnet.
 
God jul cirkeln är embossad med svartglitter pullver på rött papper. Stämpeln är en Reprintstämpel.

 
Insidan fick se ut så här med den fina jultexten från Slöjdetaljer och den lilla granen från  Marianne Design som jag ritat dit lite snö på grenarna med den vita Distress marker pennan.
 
Så det var allt för mig den här gången. Vill passa på och tacka er som är så söta och lämnar en kommentar när ni är in det gör mig så glad!!!
Ha en trevlig kväll kramar Sandra!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ännu ett riktigt fint kort av dig:) Den runda god jul stämpeln köpte jag för nån vecka sedan för jag tyckte den var så mysig. Njut av badet i kväll! //Carina

Margareta sa...

Det blir ju bara finare och finare i dina "adventskalenderluckor"!! Hur ska du kunna bräcka detta??
Åh så skönt det låter med dina "slut på arbetsveckan-bad!! Kan gissa att du myser och tänder ljus och häller i en god badolja!
Ha det gott i helgen!
Här är det bara "rehabilitering" som gäller ! Tack och lov har jag en stol vid scrapbordet som funkar även med en värkande och ömmande svanskota ;-)
Kram!!

Majsan sa...

Men vilket superfiint julkort du har gjort igen :).
Gillade guldfärgade kanten på spelbindersen jättemycket, såå himla snyggt :)

Ha det såå gott!!

KRAM MAJSAN


Kristina ScrapSalig sa...

Åååh, vilket julmysigt kort du skapat! Vad fint med den lilla tagen som sticker fram och de härliga grankvistarna på sidan om motivet! Snygg textstämepl och läckert med den glittrande, embossade strukturen!

Det är alltid så trevligt att kika in hos dig och jag gillar din lucköppning som bjuder på så mycket härlig inspiration till julpysslet!

Sköt om dig och ha det gott! Hoppas du får en härlig adventshelg!

Kram

Åsa/asamia sa...

Juligt fint kort, med söt stämpel och fina detaljer.
Hoppas du får en fin helg, med tid för scrap ;)
Kram