söndag 26 februari 2012

Snowracer kungen!

Hej och trevlig söndag på er!

I dag har vi haft strålande väder och det har vi försökt utnytjat så gått vi kunnat. I morse var jag uppe med tuppen och tog en två och en halv timma lång promenad med min goda vän Anna Lundin =) Jag blir så glad och pigg när jag får ta härliga långpromenader och så är det extra roligt med gott sällskap så tack för det vännen! På eftermidan passade jag och barnen på att ta ett par åk i backen fast vi kom i väg ganska sent. Synd att det var så isigt i den i dag så nästan jag vart rädd när Liam skulle ha med sin mamma upp i stora backen.... Tur jag har Thindra att skylla på så jag får åka i lillla ett tag till ;) När vi kom hem åt vi litte Wok och sedan tittade vi på en film innan det var dags för branen att sova. Nu tänkte jag visa er en LO jag pysslat i hop innan jag ska titta på den här vekans Valanderfilm som börjar kl 21.00.

Den här LO har jag pyglat med i omgångar och äntligen färdig med den! Kortet är på min son Liam när han åker på sin snowreacer här hemma på born. Tycker det här fotot är så fint på han så jag var tvungen att göra en förstoring på det. Efter som kortet är stort blir man lite begränsad med vad man kan ha på den. Bakgrundspapperet är i alla fall från Panduro Hobby. Den fina swirveln är en Tim Holtz die och snöflingorna utom den största är MS stansade. Den jättestora snöflingan är en dies från Sizzix. Tyvär syns det inte att jag även sprayat snöflingorna med lite silver glitter så dom glittrar så fint.


 Alfabetet är utstansat i grått papper med Qk- Spicy Chicken alfabet som jag sedan limmat på ett svart papper och klippt ut skuggorna skjälv. Kronan är en Provo Craft dies som även torrembossat så den blir extra fin effekt!


Skrev även en liten notis om våran Liam som du kan se här =)


Så det var vad jag hade att visa i dag =) Jag hoppas du vill skriva en komentar när du är in för det gör mig så glad! Ha en trevlig kväll många kramar från mig!

5 kommentarer:

Margareta sa...

Åh vilken fin LO du gjort - och vilket jättejobb du lagt ner på de fina bokstäverna!
Ja visst är jag så glad att Åsa är min älskade dotter och att vi har samma hobby - det är hon som fått mig att börja scrappa.
Tack för rara ord hos mig! *glad*
Ha det gott!

Sandra sa...

Det blir så himla snyggt med den svarta "skuggan" bakom bokstäverna! Så effektfullt. Läckert! :)KRAM!

Sandra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Åsa/asamia sa...

Det bara sprutar ut fina layouter här inne, vad duktig du är och vad fina de blir!
Hoppas du får en fin vintervecka.
Här föll snö inatt, jippi!

Em sa...

Wiie fint kort till eran LIAM :D kärleksfull & fin notis oxå!