fredag 17 februari 2012

Lyckans fjäril!

Hej och trevlig fredag kväll på er!

Har haft en trevlig dag i dag började med lite sällskap nere i pysselrumet med Anna och sedan så han jag iväg och storhandla i Bollnäs innan vi lagade till lite Tacos familjen och jag. Och efter det så hade vi lite fredagsmys, i kväll fick Liam välja film så då vart det Bilar 2. Jag älskar att titta på film med min familj och kan se dom här barnfilmerna om och om igen utan att det gör nått. Har alltid tyckt om att titta på film och ser att det gör även mina barn. Men min stackars sambon har dragit på sig en förkylning så han gick och la sig tidigt i kväll. Ni vet väll hur det är när en riktig kar blir förkyld ;)  

Nu ska jag visa vad jag har pysslat i hop de här gången. Fick en beställning i veckan på ett kort då jag visste att den som skulle få kortet tyckte om fjärilar och ordspråk annars hade jag fria händer. Älskar den här fina text stämpeln som jag köpte på Sylvias när den fans i Edsbyn och har tyvärr inte använt den så mycket fast jag tycker väldigt mycket om den. Så därför vart jag glad när den passade så bra på det här kortet. Fjärilen är ut stansad i min Cuttlebug och så är den sprayad med silverglitter men det syns tyvärr inte på bilden. Passade även på att torrembossa text papperetsom är i bakgrunden som jag sedan färjade med lite Distress Ink- Tea Dye som är den färg jag har använt mest av mina Distress dynor. Har den på nästan allt så den kan jag rekommendera till den som vill.


Har använt min fina Magnolia dise med blad här som ni märker är jag väldigt kär i den nu. Sedan använde jag färdiga blommor som jag köpt och sedan stansade jag ut namn och ålder med min QK tång.


Så här fint blir kortet när man ställer upp det på bordet.


Och insidan fick se ut så här =) Har använt mina MS puchar till både ramen och fjärilarna. Den fina stämpeln är en Reprint om jag inte mins fel.....


Och så här ser baksidan ut nu sedan jag investerat i en personlig stämpel. Tycker den här passade mig med ett hjärta i mitten.

Ha en trevlig helg och lämna gärna en kommentar för det gör mig så glad! Ha det kramar jag!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Åh! ÄLSKAR DET! helt underbara färger och utförande. Ett helt fantastiskt kort som jag tror beställaren blir jättenöjd med. Kram!

Åsa/asamia sa...

Å så snyggt!!