torsdag 15 september 2011

Jag går och fiskar

Hej och trevlig torsdag! Inte långt kvar till helg nu =) Har ju varit perfekt pysselväder den här veckan och jag har faktiskt plockat bort mina kort grjer och börjat pillat lite på några LO. Får se när dom är klar bara..... I går vart det inte mycket hjort nere i pyssel rummet efter som Sparring och jag kör hårt med dubbelpass på Onsdagar. Både boxning och latinodans så nu käns det i kroppen vad man hjrde i går. Men träningsvärk ska man kanske inte klaga på efter som det är skjälvförvollat.

Nu ska jag visa ett kort jag hjort med den söta Magnolia Edvin som fiskar. Det är ju svårt att låta bli när han är så här fin =) Men man har nästan glömt hur mysigt det kunde vara vid bryggan när jag och barnen facktisgt fick några små mörtar och abborrar. Och efter som  hösten börjar  ta mer och mer plats.


Har använt lite spillpapper och diesat ut lite olika former med mina Spellbinders dies.


Insidan fick detta lilla utseende.

Har inte rätta orken att skriva i dag så jag låter det vara så här. Är det något du undrar över kortet så är det bara att fråga så svarar jag om jag kan. Ha en bra dag många kramar från mig!

Inga kommentarer: