lördag 10 september 2011

Hjärtliga grtulationer kort

Hej och trevlig helg på dig!

I dag har jag och min mamma varit till Bollnäs och handlat lite mat och kollat hur mycket det går att packa i lilla WEM. Fast det är en liten bil så rymmer den faktiskt ganska mycket. Sen på eftermiddagen så städade jag och Thindra här hemma och efter det så jorde vi Tacos Tobbe och jag. Och det vart super gott för nu var det ett tag sedan vi åt det och då njuter man lite extra. Firade  också att mig gamla skruttbil vart såld i dag. Inget fel med bilen förutom all rost men han som köpte bilen skulle ha den och plocka delar av den så den han hade hemma skulle rulla ett tag till så det var ju bra. På kvällen så tittade vi på film som vi brukar göra på fredagarna och ha lite fredagsmys med ostkrokar och lite chips. Vi brukar oftast poppa popcorn men i dag vart det inte så. En bra fredag helt enkelt om jag får sammanfatta den.

Nu ska jag visa ett annat kort jag jorde klart när jag satt och pysslade i veckan. Det är stämplat med min fina Rose stämpel som jag köpte av Sylvia för länge sedan känns det som nu =(   Hjärtliga gratulationer stämpeln är också en favorit som används flitigt här hemma. Den vita kanten är ut stansat med MS punch. 


Detta papper är inköpt på Panduro sedan fick lite fina pärlor plats i hörnen och en liten ros med en rosenknopp också plats.


Så här fick insidan se ut då jag stansat ut den fina hjärteramen med en Spellbinders die och stämplat i den vita cirkeln. Sedan punchade jag ut en MS fjäril i rosa glitterpapper.

Så det var allt för mig denna gång. Hoppas du tycker om det du ser och blir lite inspirerad att göra någonting själv. Skriv gärna något när du är in och tittar för det gör mig extra glad många kramar från mig och trevlig helg!

Inga kommentarer: