söndag 7 augusti 2011

Borta bra men hemma bäst!

Hej och välkommen in på min blogg =)

Har precis kommit hem från en helt underbar vecka i Hemmeslöv som ligger strax utanför Båstad. Där jag och mina föreldrar och syskon med familjer firat våran sista semestervecka tillsammans. Vi har solat och badat nästan varje dag plus några utflykter till Halmstad på både shopping och en hel dag på Äventyrslandet. Men så ett måste när vi är till södra Sverige så måste man ta en eller kanske två turer till Gekås i Ullared!!! Älskar att handla där!! Så nu har jag piffat upp höstgarderoben för hela familjen och avklarat allt vad allväderskläder och overåler heter. Käns så skönt att veta när vinter kommer så behöver jag inte ut och leta för nu är jag klar!

Här är ett kort jag pysslat i hop nu i sommar. Har många kort jag inte lagt upp på bloggen en så jag får ta ett i taget. Detta är en stämpel jag ropade in på Tradera i vintras när jag var hemma och var sjukskriven. Men efter som det inte gick så bra att pyssla för mig då har jag fått använda dom nu. Det är en The Greeting Farm stämpel som jag valde att måla i grönt.


Insidan på kortet stämplade jag med den här underbara Tim Holtz stämpeln som jag köpt på Oppio Scrapbooking för ett tag sedan. Den är ju så fin tillsammans med den fina Grattis stämpeln jag har från Reprint om jag inte mins fel.


Så det var vad jag hade för den här gången men jag ska försöka komma i kapp här hemma med lite tvätt och dylikt. plus att jag måste gruva mig inför morgondagen då jobbet börjar igen...... Men sen så är det bara att köra igång med pysslandet igen när lugnet har lagt sig. Lämna gärna ett spår när du är in för då blir jag så glad =) På återseende kramar jag!

1 kommentar:

Sandra sa...

Hej vännen! Hoppas du haft en riktigt fin semester!! :) Jag har fortfarande sommarlov med barnen även om vädret inte är så himla njutningsbart just nu..
Då finns det ju mer tid till skapandet. :)
Jag har blivit inspirerad av din blogg så jag har startat en själv. :) handgjortavsandra.blogspot.com om du vill kika. :)
KRAAAAM på dig!! :)