söndag 3 juli 2011

Grattis kort med fiskande pojke.

Hej! Så var det slut på den här helgen och jag ska jobba min sista vecka innan jag får semester. Inte alls så tokigt har längtat så! Tyvärr vart det inge scrapmässa för min del  till Lecksand i år men jag hoppas jag kommer i väg nästa år i stället. Tänkte nu vis ett kort jag hjort med en av mina första hänglar och stänglar stämplar. Köpte faktiskt två pojkar och det här är en av dom =)

Det blåa papperet har jag köpt på Oppioscrapbooking.se Vet inte vad det heter. Hänglar och stänglar pojken har jag målat med mina Distress Ink färger som jag brukar.


Valde att stämpla direkt på kortet med min grattis stämpel. Sedan så punchade jag ut en liten fjäril i naturpapper plus lite blommor och blad nere i höger hörn.


Insidan vart så här enkel.

Så det var vad jag hade att visa denna gång =) Lämna gärna en kommentar när du är in så jag vet vem du är och vad du tycket. Många kramar från Sandra!

1 kommentar:

maria sa...

Vilken kreativitet =)) Härligt att du kommit igång igen. Snyggt kort!!
Sörjer lite jag oxå att det inte blev någon mässa men passar på att fynsa på rea istället. Vi MÅSTE boka in en scrapdag när du fått semester Kramen