fredag 1 juli 2011

Midsommar flicka!

Hej och god fortsättning på midsommar. Jag har bara en vecka kvar att jobba så får jag semester!! Ska bli så himla skönt!!! Att jobba kvällar den här otroligt varma veckan är inte någon hit ska ni veta. Hjärnan fungerar inte som det ska när den blir överhettat =)

Här kommer ett litet sommarkort som jag hjort med en Greeting farm stämpel jag budade in billigt på Tradera i vintras. Men då kändes den inte riktigt aktuellt att använda den ;) Passade därför på att plocka fram och använda den nu i stellet.


Så här fick kortet se ut och jag valde att använda mig av turkost och rosapapper. Men jorde det sparsamt dekorerat, endast några blommor och blad nere i höger hörn och ett turkost sidenband att försegla kortet med. I den runda ringen har jag stämplat nu är det sommar en stämpel jag köpt från skogstokiga som har lite olika härliga stämplar. Jag personligen har fått dille på runda textstämplar just nu och tyckte så mycket om den här så jag slog till. 


Insidan lämnade jag blank så man får skriva vad man vill till den som ska få kortet. Fin effekt är ju att man ser blommorna både när kortet är öppet och när det är stängt. Som vanlig har jag fått den fina iden till kortet från min gode vän och granne Maria Hellberg gå gärna in på hennes blogg och titta för hon gör super fina saker!!!

Vill även passa på att tipsa mina vänner där ute att just nu så har stellas.se 50% REA på nästan allt i sin webb schopp så titta in där så kanske du gör något sommarfynd till regniga sommardagar då det passar utmärkt att pyssla  =) Ha det så bra tills vi ses nästa gång, många kramar från mig!!!

1 kommentar:

maria sa...

Supersnyggt kort Sandra!!! Ska nog göra ett litet besök hos stellas =)) Tack för tipset.
kram