onsdag 6 juli 2011

Flipp flopp kort =)

Hej på dig och tack för att du tittade förbi =) Vill passa på och gratulera min svägerska Malin som fyller år i dag och visa kortet som hon fick av oss i helgen när vi var dit och gratulerade henne.

Det här kortet har jag fått inspirationen av Maria Hellberg som kom på det här kortet när hon tittade i en  Magnolia tidning för snart ett år sedan. Dom hade bara dekorerat en vanlig flippflopp och då kom hon på den här smarta iden att göra en flippflopp i papper. Vart så förtjust i hennes kort då så jag kände att jag måste också testa att göra det. Foten är hennes dotter Elsas fot om jag inte mins helt fel =) Tack för att jag fick rita av dina mallar och att du ger oss andra så mycket inspiration till att skapa!  Tycker dessutom att det är så mycket fina färger på kortet så man vill nästan äta upp det =)


Finurligt att man kan öppna det på det här viset  =) Och om man vill kan man ju stämpla lite på insidan med.


En liten närblid på kortet.


Jag kan verkligen rekommendera er andra att testa göra det här för det är så kul att göra. Och väldigt uppskattat att ge bort eller få =)

Så det var vad jag hade denna gång. Lämna gärna en rad eller två när du är in för då blir jag så glad!! Många kramar från mig!

Inga kommentarer: