söndag 10 juli 2011

Flytt kort

Hej och trevlig semester på er!! Nu har jag äntligen fått semester och det är så himla skönt. Jag hade dessutom massor med kort jag vill lägga upp på bloggen men jag har prioriterat att vara ute i solen nu. Kommer försöka lägga ut något när det finns tid. Nu får det bli ett litet in flyttningskort jag fick en beställning på sista veckan jag jobbade. Efter som den som skulle ha kortet har hund tyckte jag det passade med en liten hundkoja. Men det var mitt i natten när  jag satt och pillade med detta och jag skulle upp och jobba dagen efter så ni vet .... jag var jätte trött.


Tog bara ett rött papper till huset och sedan så ritade ett tak i svartpapper och en dörröpning. Använde min dymo och skrev ut texten på en svart remsa. Sedan så limmade jag fast en röd blomma och två blad.


Texten passsade bra in här (Grattis till nya lyan)


Så här fick insidan se ut. Med en söt liten nyckelpiga jag stansat ut med Qk tången. Och även här limmade jag fast en röd blomma.

Så det var avd jag hade denna gång =) Hoppas du tycker om det och ämna gärna en kommentar om du vill för då blir jag glad! Många krama från mig!


Inga kommentarer: