tisdag 12 juli 2011

Grattulationskort!


Hej på dig och forsatt glad sommar. Så himla härligt att ha semester!!! I går var jag och barnen till Orbaden med Maria Sparring och hennes  barn. Vi njöt av solen, badade och fikade hela dagen så himla ljuvligt! I dag är det ju inte något badväder så då kan man passa på att fixa med annat =)

Här är ett kort jag hjort med min underbara lilla Magnolia Tillda =)  Hon är så söt tycker jag. Här har jag torr embossat ett papper och sedan strukit på med lite Distress ink färg över texten så den ska synas bättre.  Hjärtat är ut stansat med hjälp av Spellbinders Dies. Fjärilen är stansad med hjälp av en MS punch.


Tagsen är stansad med Magnolia Dies och sedan har jag stämplat den med en Reprint stämpel som heter Hjärtliga gratulationer. Har även där dragit på lite Disstress färg runt kanterna på tagsen i rosa. Sedan så limmade jag fast några söta blommor i höger hörn.


Efter som staflikorten är så himla populära valde jag att göra ett till sådant (om blir ju så läckra).


Och här är en liten present jag köpte på Oppioscrapbooking till mig själv när jag fyllde år i Juni. Tyckte jag behövde lite mera saker att scrappa med ;)  Fast lite här är även till barnen.

Ha en fortsatt trevlig semester! Många kramar från mig!

1 kommentar:

maria sa...

Underbart kort Sandra!! Håller med om att hon är riktigt söt där Tilda.
Härlig present oxå ;) Vi får aldrig få för mycket med material. Det bara utvecklar oss.

Här hemma snorar vi fortfarande *suck* Hoppas vi kan ses nån dag,

kram kram