torsdag 14 april 2011

Tillskott i familjen =)

Hej, för exakt två veckor sedan så vart jag faster för andra gången i mitt liv. Min lillebror Rickard och hans fru Malin fick sitt andra barn och det vart en liten prinsessa den här gången =) Så nu har Arvid blivit storebror. Det är så underbart att får hålla i ett litet knyte igen. Det är ju ett tag sedan vår an sessa var så där liten nu =( Tur jag får låna lilla Emma och snosa och gosa med i alla fall för dom växer ju så snabbt ....

Här är ett kort som Emma ska få av min farmor. Jag har valt min underbart söta bebis stämpel som är en Bells`n Whistles stämpel. Jag är så förtjust i just den här stämpeln så när jag hittade den var jag tvungen att köpa den! Kärlek vid första ögonkastet =)


Lite blommor och bilder som jag tillverkat med Nellie Snellen punchar. Och bakgrundspapperet är från Panduro.


Så här vart insidan av kortet.


När lillan kom till jorden var ju passande nu =)


Och så klart är det rosa här med.


Här är en närbild på den söta lilla bebis stämpeln från Bells`n Whistles och efter som Emma är brunhårig så fick även den här bebisen den färger.

Så det var allt för mig denna gång, tack för att du är in och tittar det gör mig så glad!
Många kramar från Sandra!

1 kommentar:

maria sa...

Grattis faster Sandra!! Va mysigt med en liten bebbe. Superfint kort, underbar stämpel.

Hoppas vi ses på lördag.

Kram