lördag 4 december 2010

Lucka nr 4

Hej på dig kull att du vill titta in =) I dag så har jag och barnen varit på julfest med jobbet. Vi lekte 5:kamp gick tippsrunda, köpte lotter fikade och träffade tomten. En riktigt trevlig dag vart det. Och som hade Liam tur så han van på båda sina lotter. först en skinka och sen en Alladin chokladask! Så han var nöjd Thindra van en chokladask hon med och så fick hon en dagbok av tomten som hon var väldigt mallig för. Sedan  när vi kom hem så bakade vi pepparkakor och passade på att ta ut delarna till vårat blivande pepparkakshus. Men det tänker jag foga i hop och dekorera i morgon. Måste vila lite med...... och nu så håller vi på och värmer upp bastun här hemma så jag måste skynda mig att skriva nu!

Här är ett julkort som jag hjort med en stämpel från magnolia. Jag bara  älskar den här bakande flickan! Hon fick baka lussekatter i dag men det gör man ju som man vill med. Bakgrunden har jag stämplat och målat själv för jag hittade inget papper med lussekatter på så då tillverkade jag ett eget.  


Det fina spetsen i bakgrunden är ut stansad med MS puch som heter dolly. Sedan fäste jag ett rött sidenband över och ytterligare ett smalt guldpapper på. Vist blir man sugen på lussekatter när man ser det här kortet?

Det var allt för i kväll nu väntar ju det uppvärmda bastun =) ska bli härligt! kan behövas lite värme nu i den här vinterkylan. Tack för att du är in och tittar och skriv gärna något det skulle göra mig så glad! Många kramar från mig!

Inga kommentarer: