tisdag 19 oktober 2010

Kudden!

Vilken dag det har varit i dag....Tobbe och jag har varit till Uppsala och vänt i dag. Jag har införskaffa mig ett par snygga stövlar och en vinterjacka =) Tobbe lyckades byta åt sig en ny leksak åt Liam. En som låter mycket och rullar på två hjul en mini chopper! Sen var det bara att skynda sig hem och åka till jobbet och göra lite fönster igen då innan jag fick åka hem och göra kväller.

Den här LO kallar jag för kudden för den handlar just om Thindras älskade snutte kudde! Den har ett eller rättare sagt flera örngott som jag har sytt av ett my little ponny tyg. Och det måste vara något av dom för att hon ska vilja ha den. Har använt mig av några spillbitar jag haft över sedan jag sydde örngotten som kom  till pass i denna LO. Tur man sparar på allt  =)


Blom borden har jag diesat ut i min Cuttlebug med hjälp av ett lila papper och en Sizzix border dies med just den formen. Alfabetet ät ett Provo craft dies och heter Hippie Chick.
Det vackraste jag vet .....har jag skrivit ut på min skrivare på vellum papper som är lite tonatt genomskinligt papper som passar bra att ha på LO. Rev sedan i papperet för att få lite ruggad känsla. Löven har jag köpt på Dollarstore en gång i tiden och cirklarna är ju spillbitar från tyget på Thindras örngott. La även en glitter cirkel tunt tyget så det inte ska repa upp sig så lätt.

Det var allt för i natt! Tack för att du tittade in och skriv gärna något för då blir jag så glad =) Kram Sandra!

2 kommentarer:

Rickard Lindblom sa...

Att du bara orkar irra fram och tillbaka till Uppsala på det där viset =) Arvid har ingen snuttekudde än, men det kanske kommer snart? Undra vad jag ska ta spillbitar av då... Vilken mysig scrapping!!! Man vill bara lägga sig brevid och snoza lite hehe. Nej nu ska jag ta och skala lite äpplen.

pysselsandra sa...

Du måste ju fixa en kudde åt han annars är han inte en äckta Lindblom ;) det vet väll du lika bra som jag he, he. Ja vist är hon lite extra gosig på den här bilden gos fisan min =) Och rumpan rakt upp i väderet. Nä nu måste nog jag gå och snoza lite för det är mitt i natten ju och gubben fyller ju år i dag. Måste ju upp och sjunga för han snart, god natt från mig!