söndag 19 september 2010

I Lördags var jag på scrapträff hos Sylvia!

Hej på dig! Kul att du vill titta in =) Nu i lördags så var jag på scrapträff hos underbara Sylvia! Var lite ovant att åka själv den här gången annars brukar vi ju vara fyra glada tjejer från Alfta som packar in så mycket scrapsaker vi kan och drar till Edsbyn för att scrappa med desto flera glada tjejer =) Jag kan meddela att jag fick plats med allt den här gången i alla fall hi, hi.

Men som vanligt när jag är på träff så pratar jag nog 80% av tiden och scrappar 20% så den här gången var inget undantag. Så det var bara en LO men jag gråter inte för det för jag tycker den vart ganska bra. Och glad att jag annvände papper som jag tidigare har köpt av Sylvia. LO är scrappat på min son Liam och min lillebror Rickard. Dom båda älskar att spela tvespel och just på den här bilden spelar dom Nintendo Wii.

Jag tyckte det saknadesnågot när jag kom hem så jag stansade ut 3st stjärnor med dies från spellbinders. Wii texten har jag Cuttlebugat ut i ett  Qk alfabete som heter Abigail och MEDtexten tryckte jag ut med Qk alfabetet Studio och MORBROR har jag använt ett tredje alfabete som heter Marigold.

 Jag är ganska nöjd med lördagen och plus att vi fick handla till 70% av Sylvia. Jag missade det förra träfffen för jag var och handlade i Ullared då så jag kan inte klaga men vart så lycklig när jag fick veta att det även gällde denna träff =)  Här är ett bildbevis på denna lördagens inköp. Men jag har samtidigt sorg för att Syllvia nu bestämt sig för att sluta med butiken =(

Mycket papper och så lite stämplar och sämpeldynor som ska bli julklappar. Sedan en Tim Holts mask jag tänkt köpa länge men skjutit fram. Lite öljetter kan ju vara bra med och lite vellum mm. Ser ut som godis för mig när jag tittar på alla härliga scrapp saker =)

Inga kommentarer: