söndag 19 september 2010

Blad punchen fån Nellie Snellen!!!!

Är helt såld på denna underbara punch!! Jag har letat och letat en bra bladpunch och så en dag så fanns den här underbara blad punchen från Nellie Snellen på Nettans http://www.scrapbooking4you.se/
Som du ser så är det två punchar. En som du punchar ut lövet med och  den andra som man trycker till själva präglingen och ådrorna på bladet.


Och titta så fina dom små bladen blir och dom passar så bra i storleken till dom flesta blommor jag har. Ett mycket bra köp för blommor och blad förbrukar  jag ganska mycket. På både kort och layouter och med denna så behöver man inte snåla för det är bara att göra nya och det tycker ju jag om. Det är nog därför jag älskar att stansa ut till mina layouter med för då kan man göra hur många man vill och i vilken färg man vill
Tack för mig leverpastej.

Inga kommentarer: