söndag 24 maj 2020

May all your Fishes come true

Trevlig söndag kväll på er. Visar nu ett kort jag skapat ut i från en Binfo utmaning som Scraphack hadde fram tills förra veckan inne på facebook.  Och vet ni vad som hände? Jo jag van den och kommer få ett pris från Gummiapan som är en av mina favoritbutiker!!! Är så glad för detra =)

I bingon valde jag att tolka rad 4 uppifrån och rakt ned som skulle innehålla fiskar, text, utstansat, rutigt och turkost. Jag använde Simon says Stamps clear stamp som inehåller både fiskar och text. Stämplade även bakgrunden men dessa i olika turkosa färger med mina Distress ink dynor. Stansade sedan ut växterna och de små fiska med Marianne design collectables - Tropical Fish die. Stansade också med en Martha Stuart punch till lite växter som ligger inne i skakfönstret. Det rutiga pappertet i turkost kommer i från ett block jag köpt på Panduro. Ramen är en dies från My favorite things stitched.


Ville få lite liv i kortet så jag skapade ett skakkort. Ser ut som om de små fiskarna simmar runt om man skakar på det tilsammans med lite växter och bubblor. Klicka på videon för att se hur det ser ut. För att göra fönstret brukar jag spara all håldplast från förpackningar från scrapsaker jag köper och återanvänder den b.la. till detta.


Insidan fick se ut så här där jag fortsatte att använda mig ut av Marianne design collectables - Tropical Fish die och stämplade med en av texterna från Simon says Stamps clear stamp.


Tusen tack för för titten och tack för att ni valde mitt bidrag som nr 1 i denna Bingoutmaning!! =)

2 kommentarer:

Camilla Persson sa...

Ett stort GRATTIS till vinsten! Förstår att du vann, för åhhhhhhh, vilket fint kort du gjort:) Så kul att vinsten kommer från din favoritbutik:)
Kram och ha en underbar helg!!

pysselsandra sa...

Tusen tack vad glad jag blir det värmer i mitt hjärta. Får se vad som dyker upp från Gummiapan.... Har inte fått mitt pris en men väntar med spänning ;)