måndag 2 mars 2020

Krya på dig kort

Hej i dag visar jag ett krya på dig kort som jag gav till min mamma när hon råkade bryta sin arm för några veckor sedan.  

Till det här kortet har jag använt en dies från My Favorite Things som heter Wonky Stitched Rectangle för att stansa ut den vita ramen. Stämpeln är ett sett som kommer i från Sampin'up som heter Back on your feet och till det här kortet valde jag att använda den söta sengångaren som brutit sin arm. Längst ner på kortet har jag använt en dies från Crealies med texten Krya på dig. Det röda hjärtat är en dekorationspärla som jag köpt på Py hobby.


Insidan av kortet fick se ut så här där jag använt en text stämpel som kommer i från Slöjd detaljer.


Jag brukar även stämpla mina baksidor med en av mina personliga stämplar där adressen in till min blogg står.


Tusen tack för besöket och på återseende hoppas jag =)

Inga kommentarer: