söndag 1 mars 2020

Birthday Fishes

Hej i dag visar jag ett födelskort som vi gav till min svärmor för två helger sedan då hon fylde år. Hon lika som vi tycker väldigt mycket om akvarium och fiskar så därför passade det här kortet så bra på hennes födelsedag. 

Jag har använt en stämpel i från Simon Says Stamp som är så fin tycker jag. För att få 3D efekten har jag byggt upp dubbla lager med dubbel foamtejp så det skapar ett mellanrum där jag fylt med paljetter och små droppar som rör sig när man skakar på kortet. Sedan har jag återanvänt plastfilmen som brukar följa med diverse saker man köper och använt som ett fönster så inte paljetterna ramlar ut. Den vita ramen är en dies från My Favorite Things som heter Wonky Stitched Rectangle.


Här set ni dom fina stämplarna.


Insidan fick se ut så här där jag fäste ett band som man kan sätta fast Trisslotter i.


Här ser ni hur det rör sig i bakgrunden om man skakar på kortet.


Tusen tack för titten lämna gärna ett spår så jag vet att du varit in. Ha en trevlig söndag nu.





Inga kommentarer: