tisdag 10 december 2019

Kenny K tomteflicka

Visar ett till julkort där jag färglagt en Kenny K stämpel med mina Distress inks pennor. Bakgrunden har jag först embossat med vita snöflingor och sedan färgat in med olika blå nyanser av Distress dynor. Sedan har jag stansat ut en Magnolia julgran som jag strukit lite glitter snö på grenarna och sedan stansat ut God jul texten som är en av dom fina Diesen jag fått i årets julkalender från Rox stamps. Jag bara älskar alla diesen jag fått i den hittills i år. 
Sedan fick ett fint sidenband som jag tidigare har köpt på Dollar store pryda kortet med en knyten rosett som deckoration.


Insidan av kortet fick se ut så här.


Tusen tack för titten och på återseende. Många kramar i från mig!

2 kommentarer:

Anna-lena sa...

Glad jag blir att du gillar årets adventskalender! Kram Annalena roxstamps

pysselsandra sa...

Ja jag var glad även förra året men i år har du lyckats ändå bättre med alla fina dies ;) kram från mig!