onsdag 20 november 2019

Alla vet att julkalorier inte räknad

Hej idag visar jag ett av julalstrena jag gjorde i lördags när jag var på scrappträff i i Bollnäs på Studiefrämjandet. Var så kul att träffa alla igen och jag får så mycket ny energi när jag är på dessa träffar.

Detta kort går i mina favorit färger rött, grönt, naturpapper och lite guld. Stämplarna tror jag att jag köpt från Vilda stamp för många år sedan. Den fina vågiga ramen är stansad med en Crealies XXL dies. Och det fina kakpapperet har jag stansat ut skjälv med en punch jag köpte på scrapploppis nu på träfften. Sedan har jag dekorerat med några grenar som fick lite glittersnö längst på grenen och en julblomma som är köpt från Py hobby. Knöt sedsn en rosett i ett grönt band som jag även fäste ett litet silverhjärta i. God jul texten är en dies från Gummiapan som jag stansat ut i ett guldglittrigt papper.


Insidan av kortet fick se ut så här.


Tusen tack för titten och välkommen åter.

Inga kommentarer: