måndag 7 oktober 2019

Mager gubbe från Vilda stamps

Hej idag visar jag ett kort jag fick beställning på för ett bra tag sedan men jag har glömt bort att visa det för er i bloggen. Personen som skulle få kortet skulle gå i pension och hade som hobby att fotografera och fågelskådning så detta vart min tolkning av den beskrivning jag fick till mig. Har valt att anväbda Vilda stamps fina stämpel krokig gubbe här som jag färglagt med mina Distress inks pennor och en vattenstämpel. Fåglarna är stämplar från Tim Holtz och bergen, granarna och gräset är en dies från Shape dies - Landscape scens-2. På bergen har jag haft på lite Glitter snow från Aleene's och runt kortet har jag stansat ut en ram med hjälp av en Crealies dies


Insidan av kortet fick se ut så här där jag gjort en lång lista på alla namnen på dom som varit med och sammlat till Kenth.


Tusen tack för titten och på återseende.

Inga kommentarer: