söndag 17 februari 2019

Grattulationskort till svärmor

Hej i lördags fyllde min svärmor Gunilla 72år och då var vi bjudna på kalas. Jag vet att hon tycker om valmo och hittade det här fin setter med både stämplar och dies på den senaste scrapträffen jag var på i Bollnäs. Det är så roligt med dessa träffar och spännande när likasinnade tar med sig sina egna små loppislådor som man kan fynda lite i ;) Jag fyndade även dom här papprena som jag har på kortet i en sådan låda. Fotomattan är en ny dies som jag hittade på Wish och grattis diesen kommer i från HC design. Siffrorna är dies från Idas magasin.


Insidan av kortet fick se ut så här med samma fotomatta från Wish och en fjäril dies jag inte kommer i håg märket på. Bandet som man kan fästa en lott i är stansade med en Martha Stewart punch.


Så här såg stämpelsettet ut som jag köpte på träffen.


Och så här glad blev svärmor när vi kom och firade henne i går.


Stort grattis igen till Gunilla på 72års dagen!
Och tack för att ni kikade förbi 
Mvh Sandra =)

Inga kommentarer: