tisdag 19 februari 2019

Alla hjärtans dag kort

Hej i dag visar jag ett kort som jag gav bort på alla hjärtans dag till min dotter Thindra. Det här kortet jorde jag också när jag var på träffen i Bollnäs den 9 februari. Ramen är en dies från Crealies Crea XXL no. 70. Mönster papperet är från ett block jag köpt på Panduro. Jag älskar dig texten är en dies från Gummi apan. Hjärta cirkeln och den lilla ängeln och spetsen är köpta på Wish. Och blommorna och halvpärlorna kommer i från PY hobby.


Insidan fick se ut så här med en fotomatta och love text som jag också har köpt på Wish.


Så det var vad jag hade att visa för den här gången. Lämna gärna ett spår när du är in för det gör mig så glad =)

2 kommentarer:

Camilla Persson sa...

Åh, vilket underbart kort du gjort till dottern! Gissar att hon blev överlycklig:)
Kram och må så gott!

pysselsandra sa...

Tack så mycket det blev hon :)