torsdag 1 februari 2018

Pensionskort till Buster

Idag visar jag ett avtackningskort som jag fick äran att göra på min egna arbetsplat till en person som känns som att han är en inventarier på Svenka fönster ;) Förstår inte hur det ska gå nu när Buster i morgon kommer lämna oss för pensionens glada dagar. Tyvärr kunde jag inte närvara när han fick kortet men hoppas att han tyckte om det. Stämpeln jag använt här kommer i från Vilda stamps men jag fick göra om den lite så det skulle synas att det var Buster så jag limmade fast lite vitt hår och skägg på den. Sedan fick jag på fri hand skissa upp en pallkärra och en ölback alla 1970 tal som jag ville ha med. Jag tror Buster förstår vad som menas med det skjälv. Eftersom han jobbade på måleriet på vår arbetsplat fick jag även med några penslar som jag stämplat med hjälp av Tim Holtz stämplar. Och sedan fick jag med lite av Edsbyns IF som även ska ligga honom varmt om hjärtat har jag hört. Sedan har jag använt olika dies från Gummiapan till cirklarna och fyrkantiga ramen och stjärnorna. Den fina grattistexten är en dies som kommer i från Idas magasin. Och stjärnramen är inköp på Wish.


Sedan fick insidan av kortet se ut så här med ett pengaband som jag använt mig av en stjärnpunch från Martha Stewart. Och fyrhjulingen är en dies från Provo Craft. Det röda papperet var en spillbit jag fick användning för här.


Sen var det alla namnen som vart över 140st och dom är skriven på dator och sedan har jag skurit till dom och limmat ihop dom så det vart en jättelång remsa som ni kan se på bilden nedan. Detta är mig veteligen det längsta kort jag skapat och som inehållit mest namn hitils.


Det här var allt jag hade att visa för den här gången, lämna gärna ett spår när du har varit in och kikat för det gör mig så glad! Ja en fortsatt trevlig kväll!

1 kommentar:

Camilla Persson sa...

Oj, såå mycket fint du gjort! Detta kortet är ju för läckert:) Du har verkligen fått till det på ett fint sätt. Han blev garanterat jätteglad:)
Kram och må så gott!