söndag 8 oktober 2017

Magnolia Tilda med julgran

Hej och varmt välkommen in på min blogg.

Idag visar jag er ett nytt julkort med en söt Magnolia stämpel som jag färjlagt med Distres färger och vattenpensel. Papprena kommer huvudsakligen fån olika block som jag köpt på Panduro och sedan stansat ut dom med hjälp av Gummi apans vackra dies - Stitched Banners, Stitched Squares och Stitched Rectangles. Jag tycker dom är så fina! Sedan har jag dekorerat med ett par små skidor som är dies från Marianne Design. Sedan har jag använt några snöflingor den stora är en punch från Woodware Craft Collection och den lilla är en Martha Stewart punch som heter Himalayan Snowflake. God jul texten är en die från Gummiapan som heter liten god gul. Sedan har jag fäst en liten röd rosett och satt en gran över den som är köpt på Rusta.


Insidan av kortet har jag liftat från god fina mormor Margareta som gör så fina kort. Vill ni titta på hennes fina blogg kan ni gå in här
http://mormormargareta.blogg.se
Text stämpeln jag köpt på ett loppis men den kommer i från JaneDisign. Och sedan en till liten Martha Stewart snöflinga.


Tusen tack för att du vill kom in och titta. Lämna gärna ett spår så jag vet att du varit inne. Ha en fortsatt trevlig helg kramar från Sandra ;)

Inga kommentarer: