måndag 10 mars 2014

Slush


Äntligen gör jag et nytt försök att komma igång med mitt bloggande =)  Hittade en så härlig utmaning och skiss inne på veckansnyaskiss så jag fick äntligen igång min kreativa sida igen. Så här vart min tolkning av skissen

Kände för lite glada färger nu när vi haft en så tråkig vinter. Kortet är från våran semester förra sommaren då vi var och besökte Halmstads äventyrsland och barnen svalkade sig med en varsin Slush!

Så här såg skissen ut som jag har följt och för att se alla andra fina bidrag kan ni klicka på länken här http://veckansnyaskiss.blogspot.se/2014/03/9.html
Nu måste jag åka och jobba!! Men lämmna gärna ett spår så lovar jag att kika in till dig sen =)



3 kommentarer:

Camilla sa...

Jättehärlig tolkning! Snyggt med färg och den stora titeln! Tack för att du är med och tolkar veckans skiss!

Åsa/asamia sa...

Härligt att ha dig tillbaka i bloggvärlden igen, välkommen åter!
Du har skapat en underbart fin LO efter skissen!
Kramar

Margareta sa...

Härligt somrig och "slushig" LO!!
Läcker text som är såå passande här!
Du har verkligen duktig på att göra fina LOs och här har du tolkat skissen så fint!
Kram och välkommen åter!!