tisdag 11 mars 2014

Nicole

Hej =)

Jag har några kort som jag inte har blogga men som jag tänkte passa på att visa för er nu. Det här kortet skulle passa en liten nyfödd tjej som heter Nicole. Men som ni ser på datumet så är det ett tag sedan jag jorde det ;) Tyvär är bilden på kortet lite grå men det blir sådär när inte solen vill titta fram.....


Den lilla bebisen fick ligga på lite tyll och sova så sött. Och ovanför henne så ser man klockslaget hon föddes på och ett ljus som symbol för livet.


Man kan ställa upp kortet så här och som stöd till kortet då det är uppvikt har jag satt fast en vit liten ängel på insidan.

Så det var vad jag hade att visa er för den här gången, ha en trevlig dag! Kramar från Sandra!

1 kommentar:

Margareta sa...

Åh vilket ljuvligt kort med en så söt baby!
Roligt att se dig här igen! Har saknat dig så!!
Kram!!