måndag 31 mars 2014

Babysim i Söderala

Hej och välkommen in! Så var det måndag igen och veckorna bara rullar på. Hinner inte med att blogga och knappt att pyssla heller efter som det varit så fint väder den senaste veckan! Men ett bidrag till  http://veckansnyaskiss.blogspot.se har jag i alla fall hunnit med =)  

Den här veckans skiss fick mig äntligen att göra en LO på det här gamla kortet på Liam då han var liten bebis och vi gick på babysim i Söderala. Jag bara älskar den här bilden och därför har det varit så svårt att få till en LO som jag ville ha den. Men nu tack vare Jennis fina siss och hennes egna tolkning av skissen kom jag äntligen till skott. Var så roligt att stämpla hej vilt med mina gamla stämplar och maska med lite gammal Punchenella. Har blandat mellan dom blåa och gröna Distress dynorna jag har för att skapa vattenkänslan som man ser på bilden med dom olika stämplarna. Hittade även lite bling och några plastpärlor att dekorerna med. Dom härliga bubblorna/cirklarna har jag stansat ut med min Cuttlebug!


Så här såg skissen ut som Jenni skissat och som jag försökt att följa =)


Tack för titten och lämna gärna ett spår när du är in för det gör mig så glad =) 
Ha en bra dag och på återseende! 



2 kommentarer:

Margareta sa...

Åh Sandra, vilken underbar LO du har gjort!! Såå läckert med alla bubblorna - och jag förstår verkligen att du älskar den otroligt fina bilden!!
Kram på dig!!

Veckans Skiss sa...

Jättefin LO du gjort. Älskar alla dina cirklar. Kul att du ville tolka min skiss denna veckan.