tisdag 18 juni 2013

90 år!

Hej och varmt välkommen =)
 
Nu bloggar jag från soliga Båstad där vi den här veckan är på semester med familjen. Igår hade jag ett underbar upplevelse då jag fick åka till Porslinsblommans  underbara scrapbooking butik i Halmstad! Vart helt salig av att gå runt och titta där på både papper och dies! Kog även bilder därifrån som jag ska blogga för er en ennan dag =) Tack flickor för er fina demo av den nya stansen som min kära Tobbe köpte till mig i förskottspresent då jag fyller om två dagar. Inte helt fel när han skjälv föreslår att han ville köpa den till mig =)
 
Nu ska jag visa er ett till kort som jag pysslade i hop innan jag for hit på semester! Det skulle vara till en pigg 90åring som jobbat med att hjälpa behövande barn i hela sitt liv! Därför passade det med den här fina Magnolia stämpeln där Edvin och Tilda kramar om varandra. Bilden har jag färglagt med Distress Markers och sedan dekorerat med lite av varje. Har nyss köpt den fina biljetten från Roxa stamps som är så fin!!
 
 
Insidan av kortet fick se ut så här med en fin ram stansad med hjälp av MS stansar och sedan stämplad med en stämpel från Gummiapan.

 
Så det var allt från mig för den här gången! I morgon far vi till Gekås i Ullared och då får vi se hur mycket fynd vi gör där ;)
 
Ha en trevlig kväll kramar från Sandra!
 

4 kommentarer:

Kristina ScrapSalig sa...

Superfint och personligt kort! Tilda och Edwin är ju perfekta till temat och du har arrangerat blommor, band och text så snyggt!

Tusen tack för allt fint du skriver inne hos mig! Det värmer och uppskattas ska du veta! Vad roligt att du gillar tavlan och självklart ska du teta blommorna, de är så roliga att göra och lätt att matcha ihop med det man pysslar ihop =)

Önskar dig en riktigt glad midsommar och en härlig födelsedag!

Kram på dig!

Åsa/asamia sa...

Ett jättefint kort som verkligen passade damen. Hoppas nu att du haft en superskön semester och att resan gått bra. Lite avis är jag allt på dig som fick åka till Porslinsblomman/Scrappweb och se hennes fina butik,dit skulle jag också vilja ta mig nån gång.
Grattis på födelsedagen i efterskott!

KatarinaR sa...

Grattis i efterskott o hoppas ni har en härlig semester! Så roligt med besök i en scrapbutik också. Det här fina kortet blev säkert uppskattat. Kram!

Majsan sa...

ÅHH vad avundsjuk jag blev när jag såg att du varit hos Porslinsblomman. Dom har såå mycket fina dies där!!
Såå himl härlig kort du har gjort med söta magnolia stämpeln.
Grattis biljetten är ju så fin, har den också och använder den jättemycket:)

KRAM MAJSAN