söndag 16 december 2012

Tomten

Hej på er =) Nu är det högttyck nere i pysselrummet!! Har slutspurt på några julkortsbeställningar och så står mina egna julkort på kö för att göras. När jag gör mina egna brukar jag försöka göra dom lika för att ingen ska få finare en någon annan. På insidan brukar jag sätta fast ett kort på våra två barn Liam och Thindra. Men vi skickar ca 40 st så nu är det bara att pyssla på och hoppas jag hinner med alla kort  =)
 
Nu ska jag visa er lucka nr 16 som är ett kort med söta Edvin. Har använt wellpapp och stansat ut ett fint kakpapper. Har embossat snöflingor bakom Edvin i glitter och sedan strukit blå Distress över så dom träder fram fint. Runt kanterna har jag limmat fast ett fint band som jag köpt på rusta och även dekorerat med en vit järneks kvist och den röda cirkeln är en stämpel från Magnolia.
 
 
Insidan fick se ut så här

 
Tack så mycket för alla era fina kommentarer det gör mig så glad att se när ni gör er tid och skriver till mig!! Försöker titta in till er med men just nu kanske jag inte hinner in till alla men ska kika in senare när det är klart med allt här hemma =)
 
Ha det så bra kramar från Sandra!

Inga kommentarer: