onsdag 14 november 2012

Tomtefar och tomtemor!

Hej och trevlig onsdag på er!
 
Borta bara men hemma bäst! Efter två dagar med en övernattning i Orbaden är det skönt att vara tillbaka till vardagen igen. Barnen och katterna hade saknat mig och kanske gubben lite med  =) Tungt att åka och jobba förmiddag i morgon  men det går det också. Skönt att det bara är 2 arbetsdagar kvar sen är det helg!!
 
Nu ska jag visa er ett julkort med två små tomtar som jag köpt från slöjdetaljer för några år sedan. Dom påminner om tomtarna i trolltyg i tomteskogen tycker jag. Har maskat dom på varandra och även den lilla granen bakom. Sen har jag blandat lite olika spillpapper. Disen som jag stansat ut snöflingor med är från Marianne Design.
 
 
Insidan fick se ut så här med ett litet hjärta på tagsen.

 
Ha en trevlig kväll och lämna hjärna ett spår för då blir jag så glad =)
Kramar från Sandra!

1 kommentar:

Margareta sa...

Underbart julkort!!
Härligt att du haft det bra i Orbaden! Det är fint där i alla årstider.
Kram!!