måndag 17 september 2012

Blå ögon

Hej och varmt välkommen in på bloggen =) Idag tänkte jag visa er LO jag gjorde i går som är ett gammalt kort på vår dotter Thindra då hon var en liten bebis. Det var så längesedan jag gjorde någon LO och insåg hur kul jag tycker det är. Men inspiration till denna LO är ändå alla dom senaste korten jag har gjort. Efter som jag oftast scrappar i rosa när det är kort på Thindra ville jag hålla den här LO i grönt och blått.
 
 
Den fina spetsen är köpt på Panduro och sedan har jag stansat ut texten ögon med  Quickutz alphabet - Washington Grand Complete Alphabet Set och dom små bokstäverna är små, runda bokstavsstickers från Sticky Keys. Den stora fjärilen är en Marianne Design die som jag är så förtjust i. Har även fått använda lite spillpapper och liten bit tyg bakom kortet. Deckorerade med lite olika blommor och blad och även två biljetter från Tim Holtz.
 
 
Den fina lilla nyckeln som sitter under blommorna köpte jag nu sist vi var till Gekås och handlade under vår semestervecka i Halmstad. Det var en förpackning med fyra fina nycklar för endast 15kr. Det kallar jag ett fynd!

 
Tog även med en lite present till lilla Stina som var så söt och snäll hela tiden då vi satt och pysslade. Tur det så hennes mamma Maria fick tillbringa den största tiden med oss ;)

 
Så det var vad jag hade att visa för den här gången. Om du undrar över något eller bara vill lämna ett spår så blir jag så glad för det. Svarar i den mån jag kan, ha en bra kväll kramar från Sandra!

2 kommentarer:

KatarinaR sa...

Så himla mycket fint du har skapat sen sist jag tittade in i din blogg!
Layouten om din dotter är underbart fin.
Ha det bra!
Kram!

maria sa...

Den här layouten blev verkligen underbar. Ljuvligt fin.
Vi hade en mycket trevlig dag tycker jag, det blev inte så mycket gjort för mig men jag hann ju med att prata =)
Tack igen för den fina presenten, den har bllivit en favorit hos både små och stora flickor.

kramen