onsdag 30 maj 2012

Grattulationer!

Hej och trevligt att du ville kika in en sväng =) I dag har jag och min familj varit på Thindras avslutningsfest på sitt dagis Furan. Det bästa dagis man kan ha och jag tycker det är så jobbigt att veta att det snart är slut och att hon ska bli en stor tjej som ska börja förskolan..... Är så otroligt glad och tacksam för att hon har haft ett så otroligt bra dagis med helt underbar personal!!!! Vi kommer sakna er så mycket!!!

Så nu tänkte jag visa ett kort jag jorde för ett tag sedan till en av mina underbara arbetskamrater som har köpt många kort av mig. Jag blir alltid lika glad när ni vill köpa kort av mig!!! Här har jag använt min fina muffins stämpel från Prima och den är väldigt uppskattad av många så därför använder jag den flitigt. Har även använt lite av mina spillpapper till det här kortet. Bokstäverna är foam bokstäver som jag köpt på leksaksafären i Bollnäs för några år sedan. Tyckte det passade bra med orange när det skulle vara till en kille.


Grattistämpeln är en Reprint om jag inte mins fel och så har jag använt den fina Magnolia swirveln plus lite blommor från prima som deckoration här.


Insidan fick se ut så här med ett band på vänster sida som man kan fästa lite pengar i tex. Den gröna blomkanten är stansad med en MS puch jag tycker väldigt mycket om just nu.

Så det var vad jag hade att visa den här gången. Vet jag är dålig på att uppdatera men jag har en hel del att göra just nu så det kommer när jag har tid. I går var jag ute hela eftermiddagen långt in på kvällen och rensade ogräs i mina rabatter så det är mer som ska hinnas med nu när det blir sommar och jag älskar att skita ner min i trädgården =) Ha det bra och lämna gärna ett spår för då blir jag så glad många kramar från mig!

4 kommentarer:

Margareta sa...

Åh vilket jättehärligt kort!!
Visst är det mycket att hinna med nu - livet rusar!!!
Ha det gott! Kram!!

maria sa...

Snyggt kort som alltid Sandra. Tycker du är duktig på att uppdatera. Tror att den här årstiden så har vi alla lite fullt upp med annat. Tröstar mig själv med det i alla fall =))

Kram maria

Åsa/asamia sa...

Å vilket härligt kort! Gillar de där fina bokstäverna, synd de antagligen inte finns kvar där....på den affärn var vi alltid när barnen var små och vi for till landet.
Hoppas du får en fin helg,
Kram

Em sa...

super fint kort ;) hihih Gillar det gröna och orange! Furan har jag oxå alltid gillat (moa gick där brosans yngsta numera 12år haha) dom har så gullig personal där, är lassebror kvar? :) Hon börjar alltså i förskolan redan i höst? jaa det måste kännas underligt, lite skrämmande men ändå kul på samma gång.. Kram ha en jätte bra helg Sandra!