onsdag 14 mars 2012

Tilda gungar

Hej och varmt välkommen!

Idag är det onsdag och jag har bara två dagar kvar att jobba. Ska bli härligt med helg och på lördag åker jag och sonen till Sälen och åker lite slalom. Hoppas på bra väder för när vi var dit förra året så var det inge vidare.... Håller tummen för toppenväder i år!!!

Nu tänkte jag visa ett kort jag hjort med lilla söta Magnolia Tilda som håller i ett hjärta. Satte henne på en gunga som också är en Magnoliastämpel och sedan har jag stansat ut en cirkel och hjärtatram med hjälp av Spellbinder dies. Så passade den söta Heart Swirl även på det här kortet och några söta pappersrosor =)



Valde att göra detta kort till ett staflikort och insidan  har jag haft MS stansar som hjälp till att göra den fina hjärtanramen och sedan har jag bara limmat fast en pappersros som dekoration och löven är tillverkade med hjälp av Nellie Snellen punchar.


Så det var vad jag hade att visa er i dag! Vill passa på att tacka för era fina kommentarer dom värmer så mycket!! Ha en bra dag och på återseende många kramar från mig!



3 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Sött kort, med söt stämpel och söta kanter.
Kul att ni kommer, tydligen har Maria redan förvarnat Monkan om att hon MÅSTE med ner ;0)
Ska bli så kul att ses!!

Em sa...

Jätte sött kort! fint med grönt. adå bara scrapa ihop nånting de :P 4april är hennes sista dag så kanske mån-tis 2-3april vore bra? så hinner jag samla in alla namn som har samlat till hennes present eller om jag skriver ned dom sj på kortet :) Tänkte att det är mer personligt med ett kort som du tillverkar! Kram å ha en forsatt bra vecka å helg sen!

Margareta sa...

Åååh ett så fint kort!! Gillar särskilt att hjärttemat är så genomgående - avis på dina fina spellisar!
Ha det gott!
Så kul om vi ses i Gävle!
Kram!!